TipoTítulo Autor EdiciónDisponibilidadValoración
coverllll
Libro
Customers.com: How to create a profitable business strategy for the Internet and beyond Seybold, Patricia B. 1st ed.   (1998)
Domicilio

----------
coverllll
Libro
Digital darwinism: breakthrough business strategies for surviving in the cutthroat web economy Schwartz, Evan I. 1st ed.   (1999)
Domicilio

----------
coverllll
Libro
Dirección de marketing Kotler, Philip 14a ed.   (2012)
Domicilio

----------
coverllll
Tesis
Diseño de agentes inteligentes difusos para marketing web: Vidaurreta, Carolina (2005)
Sala

----------
coverllll
Tesis
E-Commerce y su ecosistema de canales digitales: Ibarra, Gonzalo Martín (2020)
----------
coverllll
Libro
Fundamentos de marketing: Kotler, Philip 8a ed.   (2008)
Domicilio

coverllll
Libro
Mercadotecnia: Kotler, Philip 6a ed.   (c1996)
Domicilio

----------
coverllll
Tesis
One: sistema para marketing digital Vieta, Agustín (2019)
Sala

----------
coverllll
Libro
The Internet marketing plan Bayne, Kim M. (1997)
Domicilio

----------
coverllll
Libro
What makes people click: Advertising on the Web Sterne, Jim (c1997)
Domicilio

----------